2011. február 2., szerda

Együtt aludjak e a babámmal?

A kisbabával együtt aludni vitathatatlanul a legegyszerűbb és legkényelmesebb az édesanyának. A baba érzéseit pedig megismerhetjük ebből a meséből.

Együttalvás: egy kisbaba szerint

Volt egyszer egy baba, aki az édesanyjával aludt.

Mielőtt megszülettem, gondolja a baba, vártam az éjszakát. Anya távol volt attól a külső zajtól, és nyugodtan aludtam el a megszokott és szeretett neszekre. Anya hangjaira. Mielőtt megszület­tem, együtt aludtunk, és ez jó volt.
Mikor világra jöttem, az alvóhelyem megváltozott, de Anya nem. Most is együtt vagyunk éjszaka, ahogy kilenc hónapig mindig. Ideges voltam az új világ miatt, amit még nem értettem, de éjszaka nem féltem, Anya és én együtt aludtunk, és ez tetszett.
Szeretem az éjszakát. Nappal Maminak folyton akad valami dolga. De éjszaka ráér. Mindig a közelben van, odakúszhatok hozzá és szopizhatok, ahányszor csak megéhezem. Pici a pocim és az anyatejcsit könnyen feldolgozom, gyakran kell hát szopiznom. De mert Mami és én együtt alszunk, soha nem vagyok sokáig éhes, és ez nagyon jó érzés.

Nem ismerek jobb alvóhelyet, mint a Mami mellett...

A mese folytatását itt olvashatod.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése